ONLINE MARKETING

1.

Plannen

Het bouwen van een strategie

We beginnen met een inspirerende brainstormsessie. Daarna gaan we samen naar de tekentafel om de structuur van de campagne vaste te stellen, de doelgroep te bepalen en te bedenken hoe we jouw doelgroep het beste kunnen benaderen.

CREATIE

Het ontwerpen van advertenties

Zodra er een plan is gaan we aan de slag met pakkende teksten schrijven en afbeeldingen creëren die de aandacht van je doelgroep trekt. Daarna bouwen we voor jouw advertenties ook de structuur  binnen de gekozen media platformen, e-mails of andere tools.

 

2.

3.

OPTIMALISATIE

Monitoren & bijsturen

Als de campagnes eenmaal staan houden wij ze strak in de gaten. We kijken welke ads goed lopen, welke e-mails het best converteren en waar nodig sturen we bij.

RESULTATEN

Testen & Optimalisatie

Na een afgesproken periode evalueren we samen de resultaten van de opgezette campagnes. Hoe hebben ze het gedaan? Wat werkt er wel en wat niet? Waar liggen nog kansen? Met antwoord op deze vragen herhalen we stap 2-4 totdat we een optimale campagne hebben staan.

4.