Online marketing-new

Online marketing

De manier waarop je online marketing aanpakt kan het succes van je bedrijf maken of breken. Het is dus belangrijk dat je weet wat je doet of dat je je online marketing uitbesteedt aan mensen met expertise. Daarnaast realiseren veel mensen zich niet dat het belangrijkste onderdeel van iedere online marketing strategie hun website is. Zorg er dus in ieder geval voor dat deze geoptimaliseerd is voordat je gaat adverteren.

En alsof het nog niet ingewikkeld genoeg was wordt online adverteren steeds lastiger, vooral als je de ervaring en technische expertise niet hebt. Steeds meer bedrijven ontdekken de kracht van Facebook, Instagram, Linkedin en Google en daardoor wordt het nog lastiger om goede resultaten te behalen. Je hebt dus expertise nodig. Maar die expertise zelf krijgen kost tijd (en geld!), en jij wilt je het liefst focussen op datgene waar je echt goed in bent. Omdat wij dagelijks online marketing resultaten behalen voor verschillende bedrijven uit verschillende sectoren weten wij precies wat er speelt en hoe je goede resultaten behaalt.

SEO

Online marketing strategie

Social media Advertentie's

Onze werkwijze

1.

1. plannen

Plannen

Functioneel ontwerp

We beginnen met een inspirerende brainstormsessie. Daarna gaan we samen naar de tekentafel om de structuur van de campagne vaste te stellen, de doelgroep te bepalen en te bedenken hoe we jouw doelgroep het beste kunnen benaderen.

CREATIE

Het ontwerpen van advertenties

Zodra er een plan is gaan we aan de slag met pakkende teksten schrijven en afbeeldingen creë ren die de aandacht van je doelgroep trekt. Daarna bouwen we voor jouw advertenties ook de structuur binnen de gekozen media platformen, emails en andere tools.

2.

2. CREATIE

3.

3. OPTIMALISATIE

OPTIMALISATIE

Monitoren & Bijsturen

Als de campagnes eenmaal staan houden wij ze strak in de gaten. We kijken welke ads goed lopen, welke e-mails het best converteren en waar nodig sturen we bij.

RESULTATEN

Testen & Optimalisatie

Na een afgesproken periode evalueren we samen de resultaten van de opgezette campagnes. Hoe hebben ze het gedaan? Wat werkt er wel en wat niet? Waar liggen nog kansen? Met antwoord op deze vragen herhalen we stap 2-4 totdat we een optimale campagne hebben staan.

4.

4. RESULTATEN